Khamis, April 30, 2009

COKLAT (III)

KANDUNGAN COKLAT

ALMOND
keperibadian yang dinamik. kamu akur pada perubahan. kejayaan adalah matlamat utama dalam agenda kehidupan. Kamu juga tergolong antara individu yang gemar menolong. Biasanya masalah teman-teman dan keluarga mampu kamu selesaikan. walau bagaimanapun kamu perlu berhati-hati bila memberikan perhatian terhadap individu yang memerlukan itu kerana dikhuatiri kamu akan memberi perhatian secara berlebihan.

KARAMEL CAIR
kamu yakin dan percaya pada kemampuan diri sendiri. tanpa banyak bicara, semua tugasan yang kamu perlu selesaikan pasti berjaya direalisasikan dengan baik.selain itu, kamu juga seorang yang murah hati.kamu gemar berbelanja dan gemar menawar diri untuk membuat kerja-kerja amal.kamu juga dikategorikan antara individu yang rambang mata terutama ketika membeli belah

KARAMEL KERAS
selain pandai menjaga hubungan dengan orang lain, kamu juga seorang yang berdisplin dan jujur.istilah terlambat memang tidak termaktub dalam kamus hidup untuk bekerja, semua yang diraih adalah hasil kerja keras kamu. sayangnya, kamu sering tak menghiraukan pendapat orang lain yang kadang-kalanya boleh diterima pakai.

HAZELNUT
kamu adalah pencinta alam. keharmonian alam yang terjaga membuatkan fikiran kamu tenang. sayangnya, kerana kamu terlalu dekat dengan alam membuatkan kamu menjadi seorang yang pemalu. tidak hairanlah bila kamu sering dikata pemalu oleh teman-teman. cubalah bersosial, kamu pasti lebih bahagia.

KACANG TANAH
bagi kamu, semua perkara dalam hidup ini tidak perlu dibuat susah. kamu sudah cukup bahagia dengan hidup yang kamu jalani. sayangnya, kadang-kadang kamu akan berasa kesepian di dunia kecil yang kamu ciptakan sendiri. cubalah sesekali meluangkan amsa dengan teman-teman yang lain. pasti kehidupan kamu akan jadi lebih bermakna.

PUDINA
hari esok harus dihadapi dengan semangat tinggi. kamu yakin dengan apa yang kamu lakukan. kamu adalah individu yang tidak pernah ketandusan idea. kamu tidak pernah membataskan kehidupan kamu dengan peraturan. melainkan yang kamu buat sendiri.

Tiada ulasan: