Khamis, April 30, 2009

COKLAT GAMBARKAN KEPERIBADIAN???

BENTUK COKLAT PILIHAN KAMU..

BULAT
pengemar coklat berbentuk bulat menunjukkan dia seorang yang menggemari kehidupan sosial. Individu yang tergolong dalam kelompok ini memiliki ramai kawan kerana sikap mereka yang memang peramah dan mudah didekati. Selain itu, kamu juga tergolong antara pendengar yang baik sehingga ada yang menjadikan kamu sebagai tempat curahan rasa hati. Sayangnya, kerana terlalu ingin menyenangkan hati orang lain kamu sering terjebak dalam masalah mereka sehingga kamu sendiri lupa masalah peribadi kamu sendiri masih belum diselesaikan lagi. Kamu juga tergolong antara individu yang tidak setia dengan pasangan kamu. kamu dikatakan gemar 'cuci mata'.

OVAL
kamu tergolong antara individu yg bijak bergaul. jaringan pergaulan kamu adalah amat meluas kerana kamu mudah berinteraksi dengan sesiapa sahaja walau dlm apa jua keadaan. idea-idea yg lahir dr pemikiran kamu memang boleh diterima pakai dan sememangnya bernas! kamu juga berwawasan tinggi dan ini disanjungi oleh teman-teman sekeliling. Dalam perhubungan pula, kamu tidak ragu-ragu untuk mencari teman baru sekiranya si dia dirasakan agak membosankan.

KOTAK
Setia, gemar merendah diri dan romantis adalah sifat kamu. Kerana sikap romantis kamu itu, tidak hairanlah pasangan kamu akan tetap setia di sisi kamu. Kamu memiliki daya konsentrasi tinggi dlm bekerja dan sentiasa berusaha untuk mempertingkatkan lagi wawasan diri. Tetapi sekiranya ada konflik melanda, kamu terlalu mudah melatah! ada kalanya kamu seakan cuba lari dari berhadapan dengan masalah... kamu tiada inisiatif untuk cuba menyelesaikannya...

Tiada ulasan: