Khamis, April 30, 2009

SEDIHNYA........

Mengapa perpisahan ini berlaku??? Mengapa setiap permulaan pasti ada pengakhiran??? Mengapa setiap pertemuan pasti ada perpisahan???? Aku tak rela.. aku x inginkannya....YA ALLAh... Kau tabahkan lah hati hambamu ini... Sesungguhnya aku tak tabah mengahdapinya nya... Kau berikan aku ketabahan untuk aku teruskan perjuangan hidup ini...

hari ini, 29 april 2009, maka tamat sudah la, exam aku.. Lepas tamat paper globalisasi tadi, bermacam perasaan melanda diri ini... aku sedih bangat.. tamat exam ni, bermakna aku akan tinggalkan usm ni xlama lagi... AKu tak mahu lagi.. aku belum puas lagi berada di sini... Jika dulu aku rasa lama berada di sini, tapi sekarang aku belum bersedia untuk melangkah pergi..

tapi aku harus pergi demi berjuang hidup ku pula.. Harap2 lepas aku akan perolehi kerja yang baik.. Atau mungkin aku masih berpeluang berada di sini?? Bergantung pada takdir...

Tapi aku sedih sebab lepas ni dah xde kelas,tutorial, assigments, exam dan juga kawan2... Entah bila lagi dapat merasainya...Kawan??? TAPI yang aku paling gembira aku xakan jumpa si dia yang ku benci... Betul ke ku gembira???

Tiada ulasan: