Khamis, April 30, 2009

COKLAT (II)

APA YANG KAMU BUAT PADA PEMBUNGKUS COKLAT??

DIRAMAS
jika kamu meramas coklat dan kemudian gemar meramas-ramas kertas pembalutnya sebelum dibuang ke dalam tong sampah, bererti kamu tergolong antara individu yang tidak suka terlibat dalam masalah cinta. fikiran kamu yang sering berkecamuk membuatkan kamu sukar memberikan konsentrasi terhadap sesuatu perkara. Tidak hairanlah jika pasangan kamu sering mengeluh dengan sikap kamu.

DILIPAT
jika kamu gemar melipat-lipat pembalut coklat, bererti kamu seorang yang rapi dan bersih. Hidup kamu teratur dan begitu juga dengan pemikiran kamu. Dalam bercinta, kamu selalu mengikut mood. Ha, tak baik macam tu. Kamu perlu lebih bijak mengimbangi emosi kamu.

DIBENTUK BOLA
jika ada yang membuat pembalut coklat itu menjadi bola dan memainkannya di meja, mungkin kamu sedang bosan dengan kehidupan cinta kamu bersama pasangan. Ada baiknya kamu berbincang dengan pasangan kamu itu mengenai perhubungan kalian berdua. Kalian perlu lebih berfikiran terbuka untuk menerima teguran dan kekurangan diri masing-masing bagi tujuan kebaikan dalam perhubungan.

DIKOYAK-KOYAK
jika koyakkan pembalut coklat kamu itu agak panjang, bererti kamu seta dalam percintaan dan jika sebaliknya kamu tergolong antara individu yang sukar bertahan dengan pasangan kamu. kadangkala kamu berfikiran agak cetek kerana kamu berpendapat masih banyak hal-hal menarik yang boleh kamu dapatkan dari yang lain. Hati, hati!!

DILICINKAN
kamu seorang yang romantis terhadap pasangan. kamu suka membelai kerana pada kamu, belaian jemari kamu itu itu mampu memperlihatkan rasa cinta dan kasih terhadap pasangan. kamu mementingkan keromantisan dalam perhubungan.

DIGULUNG
kamu boleh digelar sebagai penyelamat cinta! suka mencampurkan urusan percintaan orang lain. bagi kamu, perhubungan cinta kamu sudah cukup bahagia!! kamu tidak boleh berfikiran sedemikian. hakikatnya kamu perlu menumpukan perhatian terhadap hubungan cinta kamu sendiri agar lebih subur dan mekar berpanjangan!!

2 ulasan:

NAMYZ YUSMA berkata...

selalu buat sume 2..hehe..
kire camne tur??

Unknown berkata...

Salam...

Saya cuma suka coklat...tak pentingkan kertasnya!!!!