Khamis, April 30, 2009

COKLAT (I)

Post kali ini masih membincangkan mengenai coklat.. Saya pasti ramai yang meminati coklat kan... Bila anda menikmati coklat, yang mana satu pilihan anda??/ warna putih, hitam atau campuran?? Di sini saya nak kongsi sedikit pengetahuan di sebalik makna coklat, tapi jangan percaya bulat-bulat ya..

COKLAT WARNA PUTIH
kamu memiliki semua kekuatan untuk menakluki dunia. Sayangnya kadang kala kamu seakan ragu untuk membuat keputusan. Padahal, jika kamu tahu apa yang ingin kamu capai pintu kejayaan terbuka untuk kamu.

COKLAT SUSU
kamu suka kepada keindahan dan peka terhadap apa yang kamu lihat. Bagi kamu, mengenang masa lampau dan mengingat kembali saat-saat indah sewaktu kecil mampu membuat semangat kamu berkobar-kobar.

COKLTA HITAM (GELAP)
kamu berpandangan jauh. Pandangan dan cadangan yang kamu kemukakan selalunya 'up-to-date'. kamu sentiasa berusaha untuk tampil lain dari yang lain. Selain itu, kamu juga gemar mengumpul barang-barang pemberian orang.

COKLAT CAMPURAN (SEMUA RASA)
kamu seorang yang fleksibel. Kamu tergolong antara individu yang kaya dengan wawasan, mudah bagi kamu mengikut peredaran zaman.kamu tidak diri kamu jauh tinggal di belakang.

1 ulasan:

NAMYZ YUSMA berkata...

iza..
belanje maa coklat!!
dah terliur lak duk cakap isu coklat nie :)