Isnin, Mac 30, 2009

KETIKA KAU KATA....(1)

Ungkapan ini tercetus ketika kite sedang berada di dewan kuliah psikologi, lecturer sedang cakap kat depan, kite berangan..hehehe.. so, jadi lah ia seperti.....


Ketika kau kata kau suka aku;
aku tanya mengapa kau menyukaiku.

Ketika kau kata kau rindu padaku;
aku tanya engapa kau merinduku.

Ketika kau kata kau menyayangiku;
aku tanya mengapa kau menyayangiku.

Ketika kau kata kau mencintaiku;
aku tanya mengapa kau mencintaiku.

Ketika kau membawaku keluar;
aku tanya mengapa kau membawa ku keluar.

Ketika kau menyatakan hasrat ingin mengahwiniku;
aku tanya mengapa kau nak berkahwin denganku.

Ketika kau memujukku;
aku tanya mengapa kau berbuat demikian.

AKHIRNYA...

Ketika aku bertanyamu
kau tanya mengapa aku suka bertanya begitu...
Ketika aku serius denganmu
kau tanya mengapa baru sekarang hatiku terbuka untukmu..,,

Apa yang harus ku jawab????

Tiada ulasan: