Jumaat, Mac 13, 2009

13 mac 2009 pasti dikenang...

dah lama aku x update blog ni... bukan x nak update tapi biasa ler, line internet kat desa fajar ni enta le... diserang virus pe entah... kul 2, 3 pagi pun still x dapat nak upload pe2..heran gak... low sesangat le...

tapi hari ni, aku nak kongsi pengalaman p interview keje.. actual ni pengalaman kedua... interview tu kat prai, berdebar gak, ye lah, cheq ni xde pengalaman kan, just nak try le..mana tau rezeki dapat kan...

so pagi tu aku pun pergi la dengan ditemani teman tapi mesra ku..hehe... aku ditemuduga oleh manager berbangsa cina, nasib baik dia cakap campur2, faham lah gak.... tapi aku harap aku dpat ler..sebab aku memang tengah cari kerja kat penang ni... ade sape2 boleh bantu x???



satu je, aku xsempat ambik gambar kt ofis tu tadi, tp ofis tu ok la, nak masuk pun guna pintu berkod, cuma dalam ofis tu kosong je, baru bukak kot...

i hope i can get job quickly sebab aku xmahu jadi penganggur terhormat......

(%_")

1 ulasan:

NAMYZ YUSMA berkata...

salam..
dear iza..
gudluck 4 watever u do..
even maa xtau.
maa doakan dari jauh:)
chayok2..