Sabtu, September 20, 2008

p KuAla PerLis...

13 & 14 September 2008 kite ke kuala perlis..saje jalan2..mmm.sronok sgt... Pejlanan dari buterworth ke kangar mgambil masa lbh kurang 2 jam setengah.boring lama gak tu...spjg pjalanan dikelilingi pokok..cuma yg best bile smpai perlis, suasana kg tu yg membuatkan diri ini teruja...sape x teruja beb, nyaman , dkelilingi tasik2...smpai kt stesen bas kuala kangar, x best sgt, stesen die kecil sgt2..kena baik pulih ni... kuala perlis mmg syok giler..cantik, pastu aku menginap kat motel dkt dgn jeti kuala perlis tu...wow, tepi laut beb..mmg best bg aku yg mmg gilerkan pemandangan sedemikian..panorama waktu mlm tu yg mbuatkan aku stiasa igt tmpt tu, angin bayu yang menampar pipi, masih terasa smpai skrg..mlm tu aku p ronda2 sktar bandar perlis..snok..lbh2 lgi dgn si die kan..hehe...apa yg pasti kat negeri perlis ni, penduduknye suka karaoke smpai lewat pg..aku pn apa lgi layan la lagu jiwang yg disumbangkan lg oleh diorg tu..suara xok pn ok la,,hehehe.jgn mare...best sgt2, xpuas la p situ nk p lgi...xpe , die dh janji nk bwk ku p lg lps raya nnati...kuala perlis nantikann kedatangan ku!!!!!!!ceh, xde pe yg snok sgt kat stu, cuma panorama tepi laut waktu mlm yg best...hehehe (^_~)

Tiada ulasan: