Khamis, September 11, 2008

LuAhAn HaTi .... < (*_*) >




....kehadiran kau membawa keceriaan kepadaku........

sejak kau muncul dlm hidupku, hatiku sering merinduimu...

walaupun aku mengenali dikau hanya melalui suaramu namun aku sering rindu padamu...

setiap malam, aku tertunggu-tunggu panggilan darimu.....

walaupun aku tidak pasti akan perasaanku terhadapmu...

mengapa panggilan darimu sentiasa aku harapkan???

adakah aku mempunyai perasaan terhadapmu???

TIDAK!!!!

tak mungkin aku mempunyai perasaan terhadapmu kerana aku sendiri tidak tahu akan perasaanku.......

apakah erti cinta???

...... maafkan aku kerana memberikan kaupenuh harapan.......

tiada niat untukku membohongimu....

tapi aku sendiri tidak pasti akan perasaanku...

maafkan diriku kerana membiarkan kau tertanya-tanya akan perasaanku terhadapmu....

bukan aku sengaja untuk membiarkan kau ternanti-nanti akan jawapanku...

namun aku tidak pasti akan perasaanku terhadapmu...

lebih-lebih lagi aku pernah kecewa sebelum ini...

malahan aku sendiri tidak faham akan apa erti sebenarnya CINTA!!!!!!

.... aku takut dikecewakan seperti yang telah aku lalui...

aku takut untuk membiarkan pintu hatiku kepada insan lelaki kerana...
aku takut terluka..dikecewakan..dibiarkan keseorangan sekiranya aku benar-benar jatuh CINTA...........

.... hipokrit kah aku???

memang aku ingin disayangi...dibelai..dimanja.. tetapi aku masih tidak bertemu dengan insan yang mampu memberikan aku semua itu...

yang aku perolehi hanyalah kekecewaan...kelukaan..penderitaan..kesedihan...

kadangkala aku merasakan aku tidak layak untuk mendapat semua itu........

atau memang sudah takdir aku untuk hidup keseorangan??????
untuk jatuh cinta kemudian dikecewakan????????

bukan sengaja untukku memainkan perasaan orang lelaki tetapi aku serik apatah lagi jika mereka sering memainkan perasaanku...

tidak tegar jika hanya aku dipersalahkan dalam soal ini... kerna aku tidak memberikan pengharapan padamu.........

tetapi kau sendiri yang menaruh harapan.........
kau tersalah mengerti akan layananku selama ini.....
kemesraan dan perhatian yang aku berikan, telah kau salah tafsirkan....

salah siapa kah???????????
( *_*)

Tiada ulasan: