Isnin, September 22, 2008

Alhamdulillah..syukur....(~_*)


syukur sebab akhirnya dapat gak aku siapkan projek final year ni...


stlah bermacam dugaan & tension, dpt jgk siap. ingat xsiap dah...hehehe.. walau xseperti yg aku nk 100% tp alhamdulillah, dgn izin ALLAH dpt jgk disiapkan walau xseberapa..


tp aku skit kecewa sebab x dpt bt klip video (T_T) cedih taw.. sebab apa yg dirancang x menjadii...


dgr kawan2 nk b ikut window movie maker, tp tu lain... nk bt klip video cm ne, gmbr pn susah nk ambk kat syarikat tu...nasib la...(",)..


harap2 asgmt termasuk poster tu dpt markah yg bagus walau x tinggi pn... pe2 pn thanz to everybody yg tlg especially pd ahli group aku...mie n fiz sbb memahmi aku yg dikategorikan cerewet ni..hehe... (^_~) ...


lps siap yg ni, fokus study 4 exam mid term paper psikologi kesihatan 23/9/08 ni...tensionnye..xtahu apa lg.......


insyaallah boleh buat...yakin adeq_sue!!!!!

u can do it...amin... (".)...

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

iza..
nape xupdate??

Tanpa Nama berkata...

sorry maa.xsempat update..bz sgt dgn any prob...hidup kn...gpn ari tu cti sem n dh bt blog baru..