Sabtu, Jun 13, 2009

Alhamudillah...

Alhamdulillah.. tanggal 3 Jun 2009, satu-satunya abang ku selamat diijabkabulkan dengan pilihan hatinya... Syukur segalanya berjalan dengan lancar...

Tapi aku sedih sangat sebab satu-satunya abangku dah jadi milik org lain.. susah la aku nak bermanja, bergurau senda, bergaduh n nak 'menyusahkan' dia lps ni.. nape cepat sangat masa berlalu.. usia ku pun dah meningkat..

Yang aku tak suka, bila abangku dah kahwin, semua pakat dok tanya bila lak majlis ku,.... ni yang benci ni.. macam dh xde soalan lain nak tanya..bila aku akan kahwin agaknya ya????



kepada sesiapa yang telah datang ke kenduri di rumahku pada 7 jun 2009, terima kasih banyak2 diucapkan.



setakat ini dahulu coretan ku pada kali ini.. sebab nak out dulu, nak p ronda2 penang, release tension sat... bye..

Insyaallah keluaran akan datang, aku akan siarkan gambar masa majlis perkahwinan tu lak.,...

2 ulasan:

Pancasara berkata...

Lama tunggu gambar, tapi belum upload lagi...hehe.

BZ eh skang...

adeq berkata...

sorry sangat2 sebab tengah sibuk la ni... sibuk dgn keje smbilan yg perlu disiapkan hjg bln ni...part time lagi.. stdy lg.. n then yg sedih xde wiyerless dh la... nak tggu hjg mggu, tu pun kdg2 je p dpt wiyerles kt hostel, xpun p cc.. sori erk..